söndag 8 maj 2011

Bästa helgen på 1000 år.

Jag vill inte skryta. Men jag har haft en helt epic jävla helg. Jag har partat som ett svin, sett vitt päls, men inte minst så har jag spenderat ungefär 15 timmar sittandes på SPX. Idag har jag också shoppat som den rika kvinna jag är.


Men det är ju egentligen bara en parentes.
Det jag ville komma till egentligen var endast skryt. Jag och Jacob har har gjort av med alla våra tidningar. Tjänat 340 spänn. Helt overkligt sjukt. Men det var egentligen inte det jag skulle skryta om heller. Nej. Jag vill skryta om en person som köpte #3 av Jacke B och Anna H, ett livsstilsfanzine. Efersom jag på ryktesväg fått veta att personen i fråga googlar sig själv bifogar jag en smygbild som jag tog igår. Alltså dagen innan själva utbytet mellan pengar och zine skedde.


Ser ni vem det är? Ja jävlar. Jag säger då det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar