onsdag 18 maj 2011

Late night show


Såhär ser jag mest ut. Det är mörkt, mina öron kliar för jag har haft hörlurar i 3 timmar och börjat svettas. Jag kollar på tv-serier halva natten kort sagt.

Saker jag kontinuerligt ser på just nu:
Community
Daria
United States of Tara
Game of thrones
Glee
Skins


lite mer sällan:
Office
Parks and recreation


saker som jag ska se:
flight of the conchords

Saker jag längtar till:
Breaking bad

Förövrigt har någon okänd person loggat in på Spotify på min dator. "Vespertin" vem är du? Du är inte kopplad till facebook, har två vänner som heter "bondagelover" och "JFernelius".

Har massa spellistor med namn som 1 maj, queertopiafestivalen 2010, evigt systerskap, indie och brudar.

Beskrivningen passar inte in på nån som jag känner. Om du inte snart ger dig till känna så lyssnar jag slut på dina 9,5 timmar som du har kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar