onsdag 13 april 2011

Tävling! Fint pris!

Jag har läst många bloggar. En vanlig trend jag har upptäckt är att alla har tävlingar, speciellt UngMamma-bloggar och mode-bloggar. Dock har jag varken fina kläder eller ett barn, men en tävling ska jag ha.

Under en blöt kväll på Babasonic (där det brukar se ut såhär) fick jag ett halsband av en gammal fritidsledare. Jag tänker inte lotta ut det.
DÄREMOT tänker jag sätta in en bild i den eftersom det är en medaljong.

Tävlingen går ut på att nominera personer, könsorgan eller djur som jag borde ha i medaljongen. Flest nomineringar eller den jag tycker är bäst vinner. Tävlingen tar slut när förslagen börjar dö ut.

Jag förväntar mig att det kommer rasa in kommentarer.

4 kommentarer:

  1. antagligen borde det vara jag

    SvaraRadera
  2. helt klart vår vår grovt överviktiga nakenkatt mao tse tung! (då får du dessutom typ alltiett: djur, könsorgan & lite omsnurrat en historisk person!)

    SvaraRadera
  3. Nominering kommer inom kort (obs! detta är ingen nominering!)

    SvaraRadera
  4. den barmhärtige samariten16 april 2011 kl. 17:59

    Lenin.

    SvaraRadera