torsdag 21 april 2011

Uri Geller

Idag läste jag City. Hela City. Det var väldigt torftigt och fattigt på information i City. Det tog kanske en kvart om man inte tittade så noga på annonserna. Jag tror aldrig jag läst City förut. I City stod det dock en intressant notis om Uri Geller.


I stora drag så handlar det om en galning som polisanmälde Uri Geller och anklagade denne för att ha stulit en hundralapp genom TV-rutan. Sånt här fullständigt nonsens finner jag alltid lika roande. Funderar på att göra något liknande själv.

För övrigt så är Uri Geller nära vän med Arne, som är Toras (hennes konstblogg) släkting. Han är också magiskt och har trollat med något kopparmynt i ett flygplan eller hur det var.

Nu är det Påskhelg. Det ska jag fira med att vara extra god och kristen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar