måndag 14 mars 2011

En bra sak med framtiden.

Först vill jag säga att jag är eld och lågor. Sen jag igår morse har jag haft 119 sid visningar. Jag visste inte ens det fanns så många tragiska människor. Jag har till och med 2 stycken från Norge. Är inte det helt fantastiskt? Jag borde börja skriva norrmans-vitsar om de fortsätter läsa.

Nu till saken. Idag när jag hängde med mina 85+ kompisar på jobbet talade de alla väldigt mycket om det som händer i Japan. Det var till och med en herre som var i tårar för att han var så orolig för alla japaner och allt elände som sker just nu på andra sidan jorden, han tyckte det var det värsta som hänt under hela hans livstid. (Jag typ, men andra världskriget då?, eurocentrisk som jag tyvärr är). Efter som att jag är så lyckligt lottad att jag helt saknar empati för folk som inte gett mig tex. pengar och andra tjänster så har jag ifred kunnat tänka "outside the box". Lyssna på den här fantastiska spaningen:

Nu när alla kärnreaktorer smäller, likt 50 stycken Tjernobyl kommer allt folk antagligen braka ihop, alt. dö, alt. inte kunna äta mer svamp. MEN! De kommer resa sig igen. Inte som människor. Men som ZOMBIES!
Dagen vi alla har förberett oss inför sen vi var 13 och såg vår första skräckfilm är äntligen här. Det kommer snart att slå in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar