måndag 14 mars 2011

Haga video

Shit kom på en till grej! (det är viktigt att man levererar)
Idag var det en av mina 85+ vänner som berättade för mig om sina bekymmer, till exempel att han blivit för trött för att besöka Haga Video. Eftersom jag såklart blev jättenyfiken och asintresserad så googlade jag detta gay-porr-palats direkt när jag kom hem. Och blev jag besviken? NEJ FÖR BÖVELEN!

De har öppen hela natten, har ett mysigt fik, blackroom, gloryhole och myshörna! Samt erotisk atmosfär! Lyssna tillexempel på en av deras regler:

I lekrummet har vi något som kallas för Röda Bandet. Detta kan användas för att avgränsa ett område där två eller flera personer vill leka utan i begränsat umgänge. Har ett område avgränsats, får bandet inte passeras utan inbjudan. En avgränsning får inte inte ta orimligt stor plats eller vara längre än en halvtimme. Det är vanligt att ha åskådare utanför det röda bandet och detta skall tillåtas. Vill ni vara helt privata, åk hem.

Ja ibland blir man så glad att det tåras i ögonen.

1 kommentar:

  1. Ha! En god vän till mig (som också var närvarande i fredags) jobbade förut som dörrvakt på Haga Video. Givetvis förärades han med smeknamnet "Haga-mannen".

    Historierna är många men viskas bara i lönndom.

    SvaraRadera