torsdag 17 mars 2011

Ett nytt nummer finns!

Nummer två av den eminenta vardags och livsstilsblaskan
Jacke B - Ett livsstilsfanzine
har äntligen kommit!

Jag vet att ni har väntat länge. Jag vet att ni har gråtit. Plinga iväg en kommentar om ni är köpsugna, endast 10:- och än så länge finns den bara i 10 ex. Vi har planerat att det lär sälja som smör.



Texter, Serier och teckningar av
Jacob Dixelius
Anna Holmdahl
Helle Lindskog


Man kan även köpa nummer 1 fortfarande, medverkande:
Jacob Dixelius
Anna Holmdahl
Maria Toll
Tora Kirchmeier

3 kommentarer:

  1. Jag köper ett efter löningen. Mvh Toll

    SvaraRadera
  2. Hej hej hej jag vill köpa både ettan och tvåan! Ta med när du kommer ner vetja, så skaru få den finaste selman du nånsin sett. Vit Päls är fantastiska för övrigt. Bra där, tischakonstnären. Skål!

    SvaraRadera
  3. Will do! :D
    (för övrigt ska jag se vit päls ikväll, vi ska även genomföra en intervju med Kalle till nästa fullspäckade nummer!)

    SvaraRadera