tisdag 22 mars 2011

I mitt nästa liv köper jag en Iphone

Idag har jag lagt in mobilbilder på dator (och många andra hushållssysslor tex. städa, diska, ack så som den skurkärring jag är)
När man lägger in mobilbilder på datorn så slås man av två saker:

1. Det är mycket sämre kvalié än vad man trodde. (Man är inte längre stolt över att ha en mobil a lá 40 år)
2. Jag har ingen som helst skamm i kroppen verkar det som.


Det jag har kommit fram till att jag smygfotar väldigt mycket människor, och sen glömmer jag bort det. Här är några av mina favoriter:

Här ser vi än typisk knegare. Det tyckte jag var kul, född och uppväxt i en medelklassfamilj, som jag är.

Här kan vi skåda en, kanske 65-70 år gammal farbror som i sin ensamhet bygger med klossar i barnrummet på tekniska museet. (Obs. att han verkade vara där ensam). Måste också tillägga att även jag var ensam på museet denna eftermiddag. Men jag hade plankat in.

Ha! Där lurade jag er allt! Det är ingen riktig människa som gått av som ni trodde, det är en benprotes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar