torsdag 24 mars 2011

Anna Tipsar #4 Menskopp

Medan jag ligger här i min säng, snoret rinner, huvudet dunkar och febern gör så jag yrar fram både det ena och det andra, vill jag passa på att tipsa om en sak alla vet om men ingen köper.

MENSKOPPEN!
Damer, herrar, ungar och hundar! Lita på mig när jag säger att livet blir en fröjd med denna silikonkopp. Låt mig bjuda lite på mig själv och ge er exempel på riktigt tokroliga små händelser och goda skratt som menskoppen givit mig. g

1. När jag kokade den efter en veckas användning, la mig ner i soffan för att slösurfa lite men slutade med att se tre avsnitt utav Six feet under istället för att stänga av plattan.


2. När jag sedan köpte en ny och Helle och jag invigde den genom att skåla i gin med den.

3. När jag tömde den på Jacob och Adams vita badrumsmatta.

Man kan tillexempel köpa här, här och här

1 kommentar:

  1. Hahahaha OMFG de e min skola dom dansar i jueh D: Heleneholms gymnasium xD

    SvaraRadera