onsdag 23 mars 2011

Vit Päls

Nu kommer Leo tycka att jag är hipster-indie-tönt men jag får ta det. Igår var jag och såg Calle från Vit Päls när han sjöng på baren Noel's.
Det var väldigt mysigt och roligt, dock körde han för lite låtar. Jag önskade så klart min favorit Hemsläp Blues som jag talat om innan, men den ville han inte spela, han hade glömt bort texten men medgav att den faktiskt var väldigt bra.

Innan spelningen fick jag och Jacob även en otroligt exklusiv intervju med Calle som vi tänker använda i nästa nummer av Jacke B - Ett livsstilsfanzine. Nu ska vi bara gå igenom en halvtimmes bandat material och plocka ut de godaste bitarna.

Innan spelningen kom igång värmde Calle upp publiken med lite Passa Guran, jag filmade lite.

1 kommentar:

  1. Haha, hatar ju inte hans strategi för att klura ut vad som går hem hos kidsen.

    SvaraRadera