söndag 27 mars 2011

Det är säkert att det blir Säkert!

Som på ett bananskal halkade jag in på Debaser ikväll och fick en gratis biljett till Säkerts sedan länge utsålda spelning (och en gratis öl).
Jag hade förväntat mig tårar i floder. Det finns ingen skiva jag lipat så mycket till som "Säkert" som kom när jag gick i nian. Shit alltså. Och så fort jag känner mig lite nere så är det alltid någon av Annika Norlins sånger som jag lite vemodigt nynnar på.

Men vad hände då? Nej ingenting. Jag var bara fett glad och dansant. Självklart skrynklades ansiktet ihop och ögonen vättes när hon spelade "Någon gång måste du bli själv", men annars så hände det så mycket mer.

Jag kanske börjar bli vuxen. Att fälla tårar över pojkar jag aldrig kan få kanske tillhör en svunnen tid... Bra i så fall.


Igår var jag på lägenhetsspelning i Tyresö. Lineuppen bestod av följande: Bristlemouth, Karantän och förihelvete jag!!! Jag var asbra. Jag hade en unplugged spelning med levande ljus under earth our. Jag är fortfarande i extas.

Ljud och bild från detta magiska event kommer självklart inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar